MOAward: Onderzoeksbureau van het Jaar 2023           Trotse FD Gazelle '20, '21, '22 én 2023!

Solutions Manager

Mees Brager

My Story

In 2 alinea's

Vanaf kleins af aan bestudeert en bekijkt Mees alle kanten van voedselverpakkingen die tijdens het eten op tafel staan. Pakken hagelslag, potten jam, kaas en de vanillevla, elke letter werd gelezen door de kleine Mees. Hij is nieuwsgierig en wil alles weten over de producten. Wat het is, waar het vandaan komt en vooral, wie het koopt. Het commerciële gedeelte heeft hij verder onderzocht tijdens de bachelor Commerciële Economie. De interesse in producten werd meer en meer en dit heeft ook geleid tot verschillende stage- en werkervaringen voor grote merken binnen de FMCG-branche. Hier zit hij goed op zijn plek en de interesse in consumentenpsychologie is flink versterkt. Door eerst kennis en kunde op te doen binnen Unravel op het gebied van neuromarketing is Mees van plan om nog een master te volgen richting Consumentenpsychologie.
Binnen Unravel gaat Mees aan de slag op het gebied van Sales om bedrijven te laten zien wat Unravel voor hun kan betekenen met daarbij de verschillende onderzoeken die het aanbiedt.

In 5 woorden

Voetbal(fan)

Bier

Topografie

Tukker

Nieuwsgierig

Our Clients

We mean business with