Deze 7 neuromarketingtrucs past IKEA succesvol toe - FrankWatching

9 minuten leestijd. Geschreven door 
Deze 7 neuromarketingtrucs past IKEA succesvol toe - FrankWatching

Ben jij weleens in de IKEA in Delft geweest? Dan ben je onderdeel geweest van één groot experiment. Het Zweedse bedrijf heeft de locatie omgedoopt tot ‘concept center’. De naïeve schrijver van dit artikel dacht lang geleden dat zoiets betekende dat ze daar dan ‘andere’ meubels zouden verkopen…

Lees het gastblog van Tim op FrankWatching

Gelezen: 1705 keer
Tim Zuidgeest

Tim Zuidgeest is mede-eigenaar van Studio ST&T. In zijn blogs belicht hij unieke inzichten omtrent de inzet van online en social media marketing. Op het eerste gezicht eenvoudige kanalen, die toch een immense invloed kunnen hebben op het succes van een merk.

Stel je neuromarketing-vraag

Zit je met een specifieke vraag over marketing of communicatie? Stuur 'm naar ST&T en wij kijken of neuromarketing een antwoord heeft.
U een inzicht rijker - en wij geïnspireerd voor een nieuw blog.

Mail ons

info@studiostt.nl

Volg ons

Bel ons

030 22 70 410

Bezoek ons

Burgemeester Reigerstraat 78
3581 KW Utrecht