Spring op de kennistrein – hij vertrekt zo

Onze fans ontvangen onze nieuwste blogs het eerst.

conversie

Er zijn meerdere manieren om te werken aan je online conversie. Zo kun je traffic naar je website verhogen door  een goede marketingcampagne te starten, je advertentiebudget omhoog te gooien of te werken aan je SEO.

Maar wanneer je hier veel tijd en geld aan besteedt, dan is er iets anders minstens zo belangrijk: de staat van je website. Want je kunt nog zoveel traffic hebben, wanneer je webshop zelf niet optimaal in vorm is zal je online conversie maar in beperkte mate kunnen groeien.

Lees verder

Neuromarketing Psychologie

Wat maakt Booking.com zo succesvol? 

Natuurlijk is het aanbod bijzonder compleet. Maar de boekingsgigant staat ook vol van psychologische beïnvloeding. 

Welke ‘trucs’ gebruikt Booking.com? Wat is de psychologie erachter? En belangrijk, hoe kan je zelf deze (neuromarketing) inzichten vervolgens gebruiken om nóg effectiever online te worden?

Ik neem je mee in een consumentenpsychologische tour langs Booking.com. Onderweg leg ik zoveel mogelijk technieken bloot die ik herken. Stel gerust vragen en hou je handen binnenboord.

Lees verder