Het lijkt zo eenvoudig; een winkelomgeving inrichten om een ideaal onderdak te bieden aan verkoop. Toch is het opzetten van een goed werkende koopomgeving niet eenvoudig.
Waar plaats je welke producten? Hoeveel? Onder welke belichting? Met welke verkooptekst? Het is slechts een greep uit de vele vragen die de revue passeren wanneer een winkel op de tekentafel ligt.
CORPUS, de educatieve attractie waar bezoekers een indrukwekkende reis afleggen door het menselijk lichaam, begreep goed dat winkelen een psychologische aangelegenheid is. CORPUS zocht daarom een adviesbureau dat met een psychologische bril hun winkel kon analyseren.
Studio ST&T maakte zich op voor een ‘reis door de mens’, met het consumentenbrein als eindbestemming…
“De omzetverandering is spectaculair te noemen.”
Studio ST&T is een marketingbureau. Maar dan net een beetje anders. We verenigen creativiteit met neuromarketing. Kunst met wetenschap.
Door bewezen technieken uit psychologie maken wij jouw marketing effectiever en behaal je meer omzet.
Plan een koffie via onze Chatbot