Tja, het hart van de gemiddelde Nederlander gaat niet sneller kloppen bij het onderwerp verzekeringen. Het assurantiekantoor Independent-Duinrand stond dan ook voor een flinke uitdaging toen ze via social media meer exposure wilden kweken voor een nieuw servicepakket dat ze als tussenpersoon tussen consumenten en verzekeraars aanboden.
“De omzetverandering is spectaculair te noemen.”
Dankzij de Facebookcampagne zijn er veel mensen in aanraking gekomen met Independent-Duinrands servicepakketten voor verzekeringen. De early adopters dienen zich aan. Niettemin zijn er voor zo’n nieuw concept nog veel extra exposures nodig. Studio ST&T breidt in deze volgende fase de campagne uit met meer persoonlijke communicatiestrategieën, waaronder lead-generation, email marketing en telemarketing, om deze awareness om te zetten in nieuwe klanten.
Studio ST&T is een marketingbureau. Maar dan net een beetje anders. We verenigen creativiteit met neuromarketing. Kunst met wetenschap.
Door bewezen technieken uit psychologie maken wij jouw marketing effectiever en behaal je meer omzet.
Plan een koffie via onze Chatbot